Zwykłe cześć! Jejku, jejku już lato! Tyle przygód przed nami! Tyle cudownych, ciepłych dni. Trzeba to obowiązkowo wykorzystać. W sumie...

#2 Legalne inspiracje- LATO

00:29:00 Unknown 4 Comments

Zwykłe cześć!

Jejku, jejku już lato! Tyle przygód przed nami! Tyle cudownych, ciepłych dni.
Trzeba to obowiązkowo wykorzystać. W sumie mamy już 8 lipca! O zgrozo jak ten czas mknie do przodu!


A ja, co ja chcę robić w lato? Jakieś plany, marzenia?

-Podróże- Małe i duże! Raczej tylko te mniejsze, jednak będą, na pewno, i będą moje zdjęcia robione najlepszym telefonem na świecie! To nic, że kalkulatorowate. To nic! Już nie mogę się doczekać!

- Próbowanie nowych smaków! Nowych rzeczy! Nowe wyzwania i otwartość! Poznawanie ludzi, nauka języka. Będzie cudownie. 

- Zobaczenie morza- nie byłam nad nim od podstawówki. Trzeba tam jechać! Koniecznie. Pojadę tam zobaczycie. Chociaż na jeden dzień.


- Muszę spróbować piernika z Torunia. Koniec i kropka i przecinek i na koniec wykrzyknik! Pojadę do miasta Kopernika.

- Wycieczki rowerowe- z nich nigdy nie zrezygnuję.


- Siedzenie nad Wisłą, jeziorem, na plaży- pupę Podpisana usmaży. I nie, nie próbujcie rymować jak ja. To wcale nie wychodzi.


No i jeszcze praca, praca, praca. Ale żeby móc marzyć i podróżować trzeba jakoś to ogarnąć. Żebyście nie myśleli, że za hajs rodziców baluję. 
Niestety nie w tym przypadku!
W sumie to stety. Kotlety. Zjadłabym kotleta.


A Wy? Co planujecie na wakacje? Wyjazdy, szaleństwa, nadzieje ? 




4 komentarze:

  1. Moje wakacyjne plany jak na razie ograniczają się do marnowania czasu przed komputerem. I szukanie pracy. Bez pieniędzy nie będzie wakacji :( Niestety prawda ta, boli.
    Ale życzę Ci żeby wszystkie Twoje plany się spełniły! Bo marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią znalazłabym się teraz w tych miejscach, co na zdjęciach. Mam nadzieję, że Twoje plany się spełnią. Sama właśnie dziś napisałam na blogu, parę pomysłów wakacyjnych, które chciałabym zrealizować.

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chcialabym by tak wygladalo lato w Szwajcarii :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuu dziwne prawa "niefizyki" sprawiają ,że latem czas ucieka szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń